Benim de idrar yolu enfeksiyonum yüksek çıktı mideme vuruyordu ağrıdan duramıyordum hastaneye yatış verdiler uroloji de gördü hamilelerde normal dedi bi ilaç verdi hiç bi etkisi olmadı. Vajinal kaşıntım çok oluyor, özellikle kusarken idrar kaçırması yaşıyorum ve aşırı akıntım var ama doktorum hepsine normal bunlar olacak şeyler dedi. 11+6 günlüğünüz 😍