nilindunyasi1 Merhabalar benim bugün öğlenden sonra başlayan koyu kahve bir akıntım var kokusu yok karnımda biraz ağrı var düşük tehlikesi yok demişlerdi ama öyle birşey olabilir mi
NefesDeniz nilindunyasi1 Hemen doktorunuzla iletişime geçin hatta hastaneye gidin. Progestan kullanıyor musunuz vajinal olarak fitil şeklinde
Ozge2805 nilindunyasi1 canııım direk hastaneye git hiç bekleme düşük tehdidi olarak kabul ediliyor bebeğini riske atma lütfen çabuk