Kızlar ben 7 haftalık hamileyim dün gece durduk yere kanamam geldi doktora gittik kesem dağılmış öyle dedi ama iğneyle toplarım dedi iğne yaptı bide progestan kullanıyorum bugün başladım. Arada çikolata renginde kanamam ve kasık ağrım var ilk gebeliğim korkuyorum bide ilk defa dün kalp atışını duydum bişey olur mu sizce.