Veskss selam
bende 47 ile hamile kaldım. 21-22 hafta arasındayım. 48.5 falan oldum. Ben normalde 2 öğün beslenen biriyim. Çoğu zamanda hala öyle besleniyorum. Çok iştahlı değilim ama sağlıklı seyler tüketiyorum. Unlu gıdalar, şeker benim hayatımda yok. Zaten sağlık durumum sebebiylede tüketemiyorum. Süt ürünleride yok. Bakliyat çok sağlıklı, çiğ kuruyemişler öyle. Sebze hep hayatımda. Daha çok kuzu yemeğe çalışıyorum et olarak. Habire yiyip durmuyorum ben. Bünye alışık olmayınca zor oluyor. Ben pek meyve yiyemiyorum ama siz abartmadan günde 1 porsiyon meyve yemelisiniz. Zaten bunları yiyin gerisine gerek yok 😀