RDT benim demir degilde kansızlık çok düşüktü..ilaçlar doğal şeyler hiç ise yaramamisti. 32..haftada ferinject diye bı kan ilacı kullandım. Seruma katılıp damardan alınıyor. Onun üstüne kan değerim 12 nin ustune çıkmıştı demirimde ucmustu haddinden fazla 😂