Deletedmom382 Dilara06 normalmis canim. Rahim cok kucuk bir organ oldugu icin gebelikte buyudukce alttaki partikuller de onu tutmak icin cektiginde karin ve kasik agrisi yapiyormus
Seldamom Dilara06 14+3 olduk bendede oluyor karın agrısı, sağ bazen sol kasık agrısı korkma Allahın izniyle