Benim canım çektiği için haftada bir kez etsiz olanlardan yiyordum hamile olmadan önce iki günde bir yiyordum şimdi de haftada da ikiye çıkardım mecburen baharatlı olmasından dolayı katkı maddesi de var tavsiye etmiyorlar genelde etli olanı zaten çok zararlı onu söylememe gerek yok çok canım çekerse bir tane söyleyip eşimle bölüşüyoruz önemli olan o isteği kırmak😊