Ipek0z Merhaba arkadaşlar, doktorum hiçbir bitki çayını içmememi söylemişti ama fena grip oldum. Elma, limon, karanfil, tarçın kaynatıp içsem bir zararı olur mu? Bitki kaynatamıyorum bari meyve kaynatayım olursa🙄
Nrykml Ipek0z bol bol ılık süt iç canım sıcağa yakın.. portakal suyu sık pekmez katıp iç Bide meyve leri kaynatıp suyunu içebilirsin elma artmut falan . Limonlu ballı ılık su yap iç bolbol Allah şifa versin inşallah iyilesirsin
Dilaraa06 Ipek0z tarcın zararlı diye okudum bi yerde iyice araştırmadan kullanma derim bitki ilaclarini
Caglayamac Ipek0z ben domuz gribi olmuştum çok zordu allah şifa versin canım çok geçmiş olsun ballı ılık su limonlu su yapıp içiyordum bol bol