senaack Doktor neden fazladan hesaplıyor bu uygulama da. Öyle son adetten itibaren hesaplıyor fazla çıkıyor bence çünkü ben adetimden bir hafta sonra ilişki oldu hamile kaldım onlara göre adette de hamile gibi olmuyo mu🥺
Beyzabyk senaack ne zaman hamile kaldığın bilinemiceği için son adet olduğun ilk günü baz alıyor doktorlar hesaplama için