aybarsdefne LeylaKrlll ilk kızımda oluşumundan itibaren önce seğirme 12 den sonra bariz hissediyordum bunda tık yok valla hiç hissetmediğim gibi bulantılarım olmasa hamile diyemem kendime ilerde nasıl olur bilmiyorum 🤱
LeylaKrlll aybarsdefne her hamilelik farklı demek ki benim ilk oluyor o yüzden çok da bilmiyorum ilkleri yaşıyorum bunda 🥰
Mybabyizmir LeylaKrlll 19.haftanin sonlarına doğru hissetmeye baslarsin. 21.haftada netleşmeye basliyor. Tabi kişiden kişiye değişebilir.
LeylaKrlll Valendia aynı bende o durum son iki gündür böyle kendimi bir yandan da kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ☺️
Mybabyizmir LeylaKrlll benim 20.haftada da çok net olmadı. Ama 21.haftanin sonlarına doğru hep hissettim hareket ettiğini. Hafif hafif tekme atıyor konuşunca tepki veriyor tekmesiyle 🥰
Sinemarslannnn LeylaKrlll hiç hissetmiyor olman normal değil ki hem de 2 gün ben olsam beklemez giderdim bir doktora