Linaninannesi_ Merhaba Medikal Park Pendik te doğum yapacağım. Bazılarında çok görüyorum özel ebe tutuyorlar 1500₺ ve üzeri gibi rakamlara. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz hamişler? Tutan var mı tutmayi düşünen veya gereksiz gören. Yorumlarınızı bekliyorum
Magnolina Linaninannesi_ kuzenim 4 ay önce doğum yaptı tuttu ebe çok yardımcı oldu çok memnundu sancılarını çekerken yanında olmuş yürütmüş duş aldirmis doktor gelene kadar masaj yapmış doktor geldi 10 dk bulmadı doğumum diyor
molsalkim Linaninannesi_ benim doktorum kendi ebesiyle çalışıyordu özel muananesi vardı ben inanılmaz artısını gördüm bi an bile beni bırakmadı her aşamada açıklama yaptı ve hep yanımdaydı rahatlattı masajlar vs doktoru 2 kez gördüm bi muane etti ikincisinde doğum oldu ama canım ebem hep benimleydi
61Aysen Linaninannesi_ yaninizda refakstli biri gelcekse gereksiz.Sahsen ben okdr parayi vermezdim bebeğime harcardm malum dogmdn snra masraflari dha cok artck
Linaninannesi_ Magnolina Magnolina Merhaba nerede doğum yaptı ve ebesinin adini ogrenebilir miyim instagram adresi vs vardir illa ki
Magnolina Linaninannesi_ Mersin’de maalesef İstanbul da daha sanlisiniz daha çok alternatif var takip ettiklerim vardı İst bulursam paylaşırım
ilkin41 _Glfer_ haha tam 5 dakikadır kahkaha atmaktan altıma yapıcam 😂😂😂😂😂 Allahta sizi güldürsün ama beb burda mahvoldum resmen 10 kere okudum hep ı yanlış şeyi anladım. Aşağıda bayan doğrusunu yazmasa gerçekten o anlamda yazmış olamaz yaa hayır falan dedim.
izmirannesi _Glfer_ hiç dikkat etmemiştim isme öok güldüm ya 😂😂😂 Bildiğimiz susam 😂 ilk bebek olduğunda susam kadar diyorlarya 🤓🤓🤓
MiniKaya _Glfer_ kız allah seni napmasın 😀😀😀😀 gülmekten krize girdim nerden geldi aklına 😀😀😀 bebeği için susam demiş 😀😀😀 neyi yanlış anladın diye heceleyerek okuyunca çözdüm 😀😀 allahta seni güldürsün 😀😀
Linaninannesi_ İlk öğrendigimizde susam tanesi kadardi ve hala isim bulamadigimiz icin ve cinsiyeti belli olmadigi icin babasiyla susam diyoruz susam kaldi adi ve cok hosuma gidiyo😂
_Glfer_ Tamam ben fesatmışım galiba 😁 ama ilk öyle okudun zaten sonra dedim tarzı bu sanırım açık ve net anlatmış kadın olanı biteni 😁 ne mutlu bana sizi güldürdüm 😁😁