Birmelekannesi17 Merhabalar 💕 6+2 gebeyim kalp atışı için randevumuz cuma günü ama o günü bekliyorum ama gelinde bana sorun 🤭 bulantılarım,tiksinmelerimin olması bebeğimin kalbinin attığını mı gösterir sizce. Bizimle aynı haftada olup kalp atışı duyan varmı?🥰
Lelisca Birmelekannesi17 ahhh ahhh ben 8 e kadar bekledim 🙈🥰 doktorum 5 haftalıkken keseyi görmüştü üç hafta sonra gel dedi o süre bir bitmedi gözümde 🙈😍ama merak etmeyin Allah’ın iZniyle duyuluyor ❤️
yagizinannesi1 Birmelekannesi17 biz 6 da duyamadık ama sonraki hafta duyduk 😁 duymazsanız panik yapmayın yani 😁
ilkin41 Birmelekannesi17 ben 6+1♥️ de duymuştum ama bebeğin oluşmasına bağlı bu geç döllenme olunca 8. Haftayı buluyor duymak 🌸
Birmelekannesi17 Lelisca yaaa çok uzun cumayı iple çekiyorum daha sonra gel derse naparim bilmiyorum 🤭😄
Lelisca Birmelekannesi17 evet bazen o haftalarda duyulmayabiliyor ama sonra pıtı pıtı pıtı duyuyorsunuz 🥰 korkmayın ❤️
ilkin41 Birmelekannesi17 ultrasonda belli oluyor zaten o adet tarihine göre haftası geri çıkıyorsa doktor geç döllenme diyor zaten
Deryayurt Birmelekannesi17 bende bugün duydum canım 6+4 rabbim sana da tattırsın inşallaj düşün bdie benim hiç belirtim yok keseyi gördükten sonra 2 hfta stresle bekledim 🤗❤️