mercimeginanne Merve002 tabi yapılıyor cnm ama karnından dolayı kendin zorlanabilirsin ileri haftalardaysan. Bnm kuaförüm son güne kadar gelebilirsin dedi her ay gidiyotum düzenli en temizi. Hergün jiletle uğraşıcağına ayda 1 ağda rahat ettiriyor
Tugce38 Merve002 doktora sordum hiç bi sorun yok dedi ki agda hamiletken en mantıklısı bence doktor alttan muayne etmek istiyo ani bisey oluyo tertemiz oluyosun
Derinsema Merve002 ben yaptiriyorum cnm daha temiz daha iyi oluyor gobusden goremiyorum oyuzden agda doktorunla konus bence bi sikintin yoksa yaptir derim
BarlasMom94 Eeezgi ağdayı kendiniz mi yapıyorsunuz yoksa kuaföre mi gidiyorsunuz. Kuaföre gidiyorsanız hangisine gidiyorsunuz Bursa da
Tugce38 Merve002 güvendiğin kuaföre git canım bak benim kuaförüm ben hamileyim die her gittimde yeni ağda açıyo
mercimeginanne Merve002 kendin korkuyorsa kuaföre yaptırmanı öneririm kendine yapmaya kalkarsan kokudan yarın bırakırsın. Öncesinde jilet falan kullandıysan ilkinde biraz acır ama sonrasında düzelir :)
BarlasMom94 Eeezgi Demirtaş ne tarafta kalıyor bilmiyorum hiç ya. Ama uzak galiba biraz eviniz ile pembemavi arası kaç dk sürüyor. Ben hiç düzgün kuaför bulamıyorumda. Hastanenin yanında oturuyorum bende
Slnbsr Merve002 allah aşkına ağda nasıl tehlikeli olabilir hamileyken, yalan yanlış bilgilerle nasıl dolu ortalık ya ağda yap canım sen, hem sürekli uğraşmazsın ben kendim hep ağda yaptım doğuma gidene kadar
gkcy Slnbsr nasıl kendiniz yaptınız 🤷♀️ ben bir kere yapayım dedim mosmor oldu bişeyi beceremedim yarım yamalak kaldım öyle acısıda cabası 🤦♀️