balyanakoglum Kızlar 30 haftalığım sanki bebek arada idrar torbasına vuruyor kaçıyor gibi 🤣 o anda altıma kaçıracakmışım gibi hissediyorum ay diyorum sonra geçiyo. Size de oluyor mu bu vurmalar 🤔
gokcek07 balyanakoglum 39 dayım vurmak ne kelime kum torbası yerine idrar torbamı kullanıyor sanki 😂😂
birbuketgunluk gokcek07 ahahahah buna çok güldüm ya🤣🤣 valla 31.haftamdayım son 10 gündür falan bizimki de sağlam vuruyor o an aha gitti diyorum bazen🤣
Duru999 balyanakoglum ayni 🥺 aciyo bazen. Korkuyorum dr defalarca gitdim geldim. Hala icim rahat degl. 30+2
Mom092 balyanakoglum aynısı bende de oluyor sanki saatlerce çiş yapmiyormusum gibi hissediyorum gidiyorum bir iki damla 🤦🏻♀️😄
Ferhaykoo balyanakoglum tabiki oluyor sen şükret tutabiliyorsun biz bazen tutamıyoruz ufacık kaçırıyoruz altımıza 😂😂
Snszasla balyanakoglum 29 haftalık olmam üzereyiz ben de öyleyim 😀 bazen öyle sağlam vuruyor ki anne kalk tuvalete git diyor gidene kadar da vurmaya devam ediyor diyorum tamam oğlum gidiyorum o derece 😀😀