Dt_ozgee deniiizz KIZLAR İNCİR UYUTMASI YAPIN YİYİN EFFFFSAAAANEE OLUYOR HEM DE TATLI İSTEĞİNİ ALIP GÖTÜRÜYOR. 🤗😘
Benimo deniiizz ben de öyleyim 29. Haftadayım normalde tatlıyla aramda çok yok aslında. Ama çikolatalı tatlılara ölüyprum şuan. Hergün Nutella yiyorum 🙄benim de normal sınırlarda çıktı şekerim 🙃