Bende ilk muayene gittiğimde bebeğin kesesi rahmin agzına yakın yerde oluşmuş denildi. Ama doktor balon gibi şiştikçe yukarı çıkabileceğiniz söyledi genelde öyle oluyormuş ki zaten 2 hafta sonra gittiğimizde en tepede yeri gayet iyi konum almış dedi. Ben çok takmıştım kafaya sen takma bebekler bizden daha güçlü şu an 21. Haftamızdayız