Annnnneeesss Kızlar bende şükürler olsun sonunda doğurdum postu açmak için geç kaldım ama yinede merak edilen sorular var ise sorabilirsiniz
gokcek07 Annnnneeesss hadi gözün aydın hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün 🙂 Darısı sağlıkla bizlere ☺️ nasıl geçti doğum süresici normal mi oldun? Bebiş nasıl bu arada neyin oldu 🤭
Annnnneeesss gokcek07 sağol tatlım benim darısı bekleyen hamişlerin başına 🥰 ben genel anestezi ile sezaryen oldum bormal doğum asla yapamazdım çok korkuyordum rahat ve güzel geçti 3 günde toparlandım yine olsa yine sezaryeni tercih ederdim 😍