Kızlar yaklaşık 10 gün önce sağ kaburga ve sırt agrım basladı . Bebek yapıyordur diye düşünmüştüm. Ağrıya dayanamayıp doktoruma gittim ve safra kesemde minimal çamur çıktı. Kan tahlilimde d- dimer e bakıldı ve yüksek olduğu belirlendi. Vücudumdan komple ultrasonda bakıldım hiçbir pıhtı gözükmüyor. Bugün tekrar kan testime bakıldı ve tekrar yüksek çıktı. Suanlık kan sulandırıcı hap içiyorum. Başına gelen var mı ? Ne kullandınız , neler yaşadınız? Yardımcı olursanız sevinirim. Buarada 25 haftalık hamileyim.