Pelusss Haftada bugün sonunda net bir şekilde cinsiyeti öğrendik belirsizlikten bıkmıştım çok mutluyum 😀önceki haftalarda pozisyon uygun olmadığından kemik yapısına kafatasına göre falan bir kız bir erkek dendi. Artık alışverişe başlayabilirim. Buyurun alın görün de beni rahat bırakın dedi artık oğlum 🤪[url=https://hizliresim.com/cPqDgb][img]https://i.hizliresim.com/cPqDgb.png[/img][/url]
Edu-35 Pelusss ben daha kesin bilmiyorum 35+4😂erkek denildi kız denildi cıkamadık işin icinden.birdaha sormayınca da kaldı öyle😂bacak arasına bakmadık birdaha🤦🏻♀️10 gün sonra eğer erkek doğarsa eldivenlerine kadar pembe olacak mecbur😂
61Aysen Edu-35 Cinsiyt belli deilse pembemi aldnz ki?Bi tanıdığım da doğuma kadr cinsiyeti bilmiyodu göstermemiş bebek doğdunda ogrendiler kiz die😂Kendini gsotermiyosa genelde kız cikar
Edu-35 61Aysen yok 2 bucuk yasında kızım var ondan kalanlardan dolayı ben pek birşey almadım😂😂sadece birdaha cocuk yapmam diye bebek arabası puseti birine vermiştim onları aldım tekrar😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Edu-35 61Aysen bilmiyorum kız cıkarsada sorun yok evde üc kızım var😂ama şuan gerçekten bilmiyoruz son 4 ayım sürekli hastalıklarla gecti.canımızın derdine düştük soramadık🤲🏻🌸