Kızlar 26.haftamdayım. 24.haftadan beri bebek rahim kanalında. Artık o kadar çok rahatsızlık veriyor ki bu durum sanki oradan aşağı düşecek 😔 İş yaparken 1 saat ayakta dursam inanılmaz bir baskı oluyor. Bu durumda olan var mı? Bu kadar rahimde kasıkta hissetmek bu haftalar için normal mi? Ne zaman yukarı çıkar? Yada yukarı çıkması için ne yapmalı? Yaşayan bilen varsa söylesin kızlar ya çok tedirgin edici ☹️