Kızlar 24+5 haftalık gebeyim dün gece karnımdan girip sırtıma vuran bir agrı vardı gece hic uyutmadı sabahta öyle öğlene doğru gecti simdi yine arada bir vuruyor. Böyle karnımın yanından bi agrı giriyor sırtıma vuruyor garip ilk defa yaşıyorum. Eşim sehir dışında haftasonu olduğu için bende gitsem mi bilemedim eger artarsa babama soyleyecegim acile götürsün. Bu arada hareket ediyor ama ağrı oldugu zaman durgunlasıyor. Hemen gitsem mi sizce