Öncelikle merhaba arkadaşlar
Benim iki yaşında bir kızım var ondan sonraki hamileliğimde bebeğim 4 aylıkken kalbi durdu bi sonraki kendi kendine düştü öğrendikten dört gün sonra şimdi tekrar hamileyim böyle yaşayıp evladını sağlıklı bir şekilde kucağına alan var mı ?