Tazeanne11 amin cümlemizle beraber inşallah 🤲🏻 büyük kızım da doktorlar sancın var diye bir kaç defa yatış verse de hiçbir şey hissetmemiştim, şimdi de bu kadar sancı ile erkenden mi gelecek diye aklıma takılıyor. pazartesi sezaryen için gün alacağız, 35+5 i gördük o yüzden rahatım biraz daha, 1 2 gün daha beklesin yeter 😁