Bu aralar göz yaşı resmen akmak için bekliyor. 22 haftalık hamileyim. En ufak bir şeye bile ağlayabiliyorum😔 Eşimle ufak bir tartışma olsa hemen bebeğim etkilendi diye üzülüyorum. Sonra saçma geliyor tabi. Tartışmalarımız da öyle ses yükseltilen cinsten değil.
Yarın detaylı taramaya gideceğim. Ya bebeğime bir şey olduysa diye ağlıyorum mesela. Ya da tv de kadın cinayetleri , gencecik kızları katleden pislikleri görünce eyvah(!) ya benim yavruma da olursa diyorum😭 Acaba onu yeterince koruyacak mıyım diye de endişeler sarıyor beni. Nolur bu durum geçer deyin 😭