Hamza54 Arkadaşlar ilk doğumun sezeryan oldu aradan 3 3bucuk yıl geçecek tekrar doğumun var sezeryan sonrası normal dogum yapan varmı acaba bunu normal istiyorum😊
gamzelinaz Hamza54 bunu neden sezeryan istemediniz? Sezeryan dan sonra sıkıntılarını oldu mu, o yüzden mi