MltmMt 20B12881-BB3D-4B92-8449-84CF77C954F6.jpeg image/jpeg(0.02MB) Ense ölçümünde 1.4mm çıktı sonucumuz. Buda kan sonuçlarım doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi ama içimde şüphe kaldı acaba yorumlamayı bilen var mıdır? 13+1 haftadayız şu an
Chucky MltmMt resim yükletmemişsiniz. Dr sorun yok dediyse sıkıntı olmaz çünkü sorun olduğunda testi yeniden yaptırıp insanın bütün psikolojisini bozup sonra bir şey yok diyorlar ense kalınlığı çok iyi benim işk kızımda 1.6 mm idi 2.5a kadar normal sayılıyor zaten sağlıkla alın kucağınıza
MltmMt Bebislerimiz sonucun fotoğrafını bir türlü ekleyemedim ya 😔 rakamlar çok tutarsız diye geldi bana ama ondan şüphelendim bir de ilk çocuğum o yüzden biraz korkuyorum
Bebislerimiz MltmMt korkma hicccc icinden bu kuruntudan kurtul zor biliyorum ama zaman gecmiyor boyle cnm saglikla kucagin al insallah