Mediha_ sakıncası yok diyenler olmuş içerik okumak gibi bir huyumumuz Yok maalesef Türk vatandaşı olarak. paketli gıdaların çoğunda katkı maddesi var bayatlamasın kıtır kıtır kalsın uzun süre dayansın bozulmasın küflenmesin diye ve bunlar direkt olarak senden bebeğe geçiyor o yüzden tüketmem ben de fayda var en azından her gün tüketme haftada bir kere ye nefsini bastır