Sermec27 Aytek99 24 Eylül son adet tarihine göre 4+4 üz dün kan verdim 794 cıktı adete 1 gün kala cuma da inşallah kese için gideceğim 🥰🤲
Gamiiiii Aytek99 15 Eylül canım ama 30 Eylül’den sonra çocuk düşündük. 20 ekimde gittim ama kese gözükmedi sanırım geç döllenme oldu.
Gamiiiii Sermec27 15 Eylül canım ama 30 Eylül’den sonra çocuk düşündük. 20 ekimde gittim ama kese gözükmedi sanırım geç döllenme oldu.
Sermec27 Gamiiiii büyük ihtimal öyle canım benim de erken yumurtlama oldu bakalım cuma günü gözükür inşallah kese 🤲
Gamiiiii Sermec27 bnde yarın gidicem inşallah görürüm 🙏🏼🙏🏼 Sat ne göre tam 6 hafta olacak ama bence 4,5 -5 hafta falan
Seydaaslantas Gamiiiii bende aynı şekildeyım son adet 10 eylül bugün doktora gittim kese yoktu adet tarihine göre geç gebe kalmışsın dedi doktor
Gamiiiii Seydaaslantas geçen hafta salı betam 314 çıkmıştı yarın yükselmiş olmadı gerekiyor. Göreceğiz
Minikkus00 Sat a göre 6+1 haftalık . Ama Dr bugün 5 buçuk haftaliksin dedi yani 5+ ? Kaç gün olmuş oluyor kızlar . Embriyo yu bugün gördüm şükür
Writebirds Minikkus00 benimde 13 Eylül geçen cuma günü keseyim gördük pazartesi günü tekrar gidicez kalbini duymak için 6+2 yim
Gamiiiii Writebirds benim de 15 Eylül. Geçen hafta salı gittim gözükmedi bugün tekrar gideceğim inşallah görürüm 🙏🏼