Hafsanurr Bendede vardı tek kullanımlık suda içilen antibiyotik verdi doktorum ihmal etmeyin benim hamileliğimin başından beri vardı ama daha erken diye doktor antibiyotik vermemişti sonrada ben pek önemsemedim lekelenmem oldu şuan 25+1im hala ara ara leke oluyor doktorum fitil bile verdi ona rağmen enfeksiyondan oluyor dedi önlem alalım erken doğum riski yapar dedi aman ihmal etmeyin doktorunuza söyleyin 🌸