Merhaba 32 haftalık gebeyim kinci kez anne olacağım inşallah ama ilk doktor umdan memnn kalmadığım için belirli bi doktor a gitmiyorum ilkönce defalifta kız denildi cinsiyetimize sonra sankodada aynı şekilde kız yüzde yüz 💯 diye daha sonra 25 hafftamda Üniversitesi Tıp hastanesine gittim şeker yükmem için orada erkek yüzde doksan denilince ben şok oldum ve yine özel akedemi hastanesine gittim tekrar kız denildi kesin olarak ben bu hafta muayene için üniversite hastanesine gittim orada ultrason odasındaki beyefendi farklı bi beydi bu arada yine erkek dedi sizce Üniversite ultrason u ne kadar güvenilir biraz uzun oldu ama bana lütfen bi akıl verin kafam çok karışık hiç bse almak istemiyorum
BBerraSon
BerraSon Merhaba 32 haftalık gebeyim kinci kez anne olacağım inşallah ama ilk doktor umdan memnn kalmadığım için belirli bi doktor a gitmiyorum ilkönce defalifta kız denildi cinsiyetimize sonra sankodada aynı şekilde kız yüzde yüz 💯 diye daha sonra 25 hafftamda Üniversitesi Tıp hastanesine gittim şeker yükmem için orada erkek yüzde doksan denilince ben şok oldum ve yine özel akedemi hastanesine gittim tekrar kız denildi kesin olarak ben bu hafta muayene için üniversite hastanesine gittim orada ultrason odasındaki beyefendi farklı bi beydi bu arada yine erkek dedi sizce Üniversite ultrason u ne kadar güvenilir biraz uzun oldu ama bana lütfen bi akıl verin kafam çok karışık hiç bse almak istemiyorum
Gaziantep Üniversitesi Ultrasonuna Girenler