40+4 de sonunda doğurdum
23 ekim akşam 9 da suyum az az gelmeye başladı ama az olduğu için umursamadım
Gece öyle yattım ama gece boyunca sabah gelmeye devam etti
24 ekim öğlen 1 de hastaneye gittim 3 cm açıklık vardı yatışım yapıldı suni sancı istemedim ve öğlen 1 den gece 1 e kadar sancı çektim ama ne sancı
Öyle acı ki korona filan gelmiyo akla yerleri emekleyerek gezdim
Velhasıl gece 1 de artık çatala çıktım ama hiç halim kalmamıştı ıkınmaya o yüzden 35 dk uğraştım makas atıldı o yüzden dikişim çok var şuan evdeyim oturmak mümkün değil çok eziyet çektim ama yine de oğluma kavuştum mutluyum
Ama bi daha normal doğum asla
Zaten bence bunun adı normal olmamalı böyle bi normallik yok eziyetten başka bişi değil
Bunlar benim tecrübem herkeste aynı olmayabilir tabi