Kızlar dün gece post açmıştım iki gündür bebeğim karnımda toplanıyor şiddetli bel bacak ağrım var diye …bel ağrılarım geçti ama karnım yere düşücekmiş gibi hissediyorum ve yürürken de kasıklarım çok ağrıyor yürüyemiyorum , oturup kalkamıyorum son haftalardayım normal mi sizce , yarın için randevu aldım ama 3. Gündür korkuyorum