Tevhidehli1 senin için yapabileceklerini araştırmak istedim karşıma bunlar çıktı canım Rabbim sana da hepimize de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲
Sıvı fazlalığının sizin içtiğiniz su ile ilgisi yoktur. Su kısıtlaması yapamayın, günde 2 litre su tüketin.
Sıvı fazlalığı şeker hastalığı ile ilgili olabileceği için glukoz tarama testini mutlaka yaptırın.
Sıvı fazlalığı bebeklerdeki genetik ve yapısal problemlerden kaynaklanabildiği gibi tamamen nedeni bilinmeyen, sağlıklı gebeliklerde de olabilir. Yapısal ve genetik problemlerin pek çoğu ultrasonda görülebildiği için ayrıntılı ultrasonunuz normalse gönlünüzü ferah tutun.
Sıvı fazlalığında erken doğum, plasentanın erken ayrılması gibi riskler biraz daha fazla olduğundan kanama, ritmik gelen kasılmalar yada şiddetli ağrı hissederseniz doktorunuzla iletişime geçin.
Sıvı fazlalığında, bebeğin başının doğum kanalına uygun yerleşmesi, kordon sarkması, plasentanın erken ayrılması gibi durumlar sıklıkla olabildiği için, doktorunuz sezaryen kararı verdi ise vajinal doğum için ısrar etmeyin.