GamzeDelikta Nefes alamıyorum bi yerde toplanıyo ve hep yukarda 3.gebelik ama en küçüğüm 7 yaşında ve unutmuşum hamiieliği
Mehdisram Benim ilk hamileliğim 37. Haftaya girdiğimde midemin rahatladığını rahat nefes aşıp verdiğimi karnımın aşağı doğru indiğini hissediyorum şuan çok rahatım az kaldı bakalım benim böyle oldu 😅😇
Mehdisram GamzeDelikta evet hakkisin malesef ama az kaldı dayanırsın cidden zor anne olmaz buna şükür ☺😇
GamzeDelikta Nisanurr doğum vaktinden geçtim sıkıntı artık nefes almakta hareket etmekte göğüs kafesimde baskı hissediyorum ağırlık mahfediyo beni sanki aşşağı inse geçicek tüm bunlar
Nisanurr GamzeDelikta aynen canım ve Karnımda çok ağırlaştı karnın inmesi kanala inmesi anlamına geliyor diye biliyorum ve bende normal Doğum istiyorum bunun içinde kanala inmesi gerekli ama bakalım hayırlısı