Kızlar daha once actım postlardan bilirsiniz ki benim hala adetim gelmedi bu gün 21 günüm ve hala adet olmadım 5 gün duphaston içtim adetim sokulsun diye ilaç biteli 4 gün oluyo hala adet olmadım test yaptım ve cıkan sonuc bu ben silik bişey görüyorum ama okadar zaman geçti net cıkması gerekmez miydi yani benim gibi olan ve hamile oldunu öğrenen oldumu 