rabiaa06 Kızlar merhaba. 34+1 olduk. Bugün bebeğimin hareketlerinde önceki günlere nazaran belirgin bir azalma var. Çok endişeliyim. Hastane de epey uzak, ha diyince gidemiyorum. Aynı şeyi yaşayan var mı?
MiniKaya rabiaa06 canm hiçmi hissetmiyosun bende 35+4 teyim 1-1.5 haftadır hareketler az ama nst ve ultrasonda normal herşey doktorum günlük 10 kere olarak hissetmen yeterli bu kasılma toplanma yer değiştirme olabilir dedi illa güçlü bir tekme beklememk lazm
Kubraeva rabiaa06 bende 34+1 hafgaligim bugun hem agrim hemde agrim oldugu icin aksam telasla gittik allaha sukur ultrasondada nts de yolunda by haftalarda yer alanlari darldigi icin normalmis sadece gun icinde bak haraketlerine 10 kere olmasi yeterli kipirdamasi sanki icinde kayiyormus gibi olmasi bi yere toparlanip sertlesmeside buna dahil korkma cnm uzen haraketlerine dikkat et
rabiaa06 MiniKaya hiç hissetmiyor değilim çok şükür ufak ufak oluyor arada hareketleri. Ama ne zamandır aşırı hareketliydi. Bugün bir anda azalınca tedirgin oldum. Teşekkür ederim 🌼
Nilunilu 35+0 ım geçen hafta hafif suyu azalmış dedi o da hareket azlığına sebebiyet verir ama günlük 10 ise tedirgin olmayın uzanın şekerli şeyler yiyerek dinlenin karnınıza hafif vurup seslenin tepki veriyor 🐥 ben de sürekli tetikte tedirginim ama Allah’ın dediği olur kaygılanmayın