Merhaba hanımlar bugün 34 hafta olduk geçen haftadan beri sağ kalçam da bi ağrı var uzanırken otururken ağrı yok ama ayakta 2 dk duramıyorum hemen vuruyor bıçak gibi cocuk olmasa kendimi yere aticam o derece bugün doktor sordum normal bebek büyüyor baskı yapıyor kemiklere biraz da kilom var ondan dedi yapcak bişey yok dedi ama ben dayanamıyorum resmen gözümden yaş geliyor benim gibi olup bi çare bulan var mi