Kızlae merhaba, 7 haftalık hamıleyım yıllardır kendımı bildim bileli 46 kiloyum suan 7 haftalık hamileyim yemem içmem aynı ama hazımsızlık şişkinlik ve kabızlık sorunum var gunıcınde tartı 48 ustı gosterdıgı oluyor ama sabah tartıldıgımda 47 ilk bu haftalarsa kılo bu sekılde farkeder mi ve bu sıskınlık ve kabızlık ıcın neyapmalıyız