Deletedmom15257 [bilinmeyen] geçen gün pit diye karnıma vurdu arada sanki değişim şeyler oluyo karnıma ama halen o değil.diyorum bide karnıma dokununca şişlik fark ediyorum zayıfım diye 16+3 haftadayim siz
Aysehatun [bilinmeyen] ben hissedemiyorum henüz 15 haftalığız pazartesi 16 olucaz hissedeceğim günleri sabırsızlıkla bekliyorum 😍😍😍
Deletedmom15257 [bilinmeyen] hmm bende 47 kiloyum belki ondsn hissetmis olabilirim belkide bebek degil bilmiyorum🤣
Aysehatun [bilinmeyen] bende hissedemiyorum canım yukarıda da yazmıştım ya 16 haftaya girdik yeni hissedeceğim günleri sabırsızlıkla bekliyorum 57 kiloyum zayıfım aslında vede göbeğim çıktı baya 😇
Deletedmom15257 Aysehatun sizin ki erken çıkmış desene beb 16+5 haftayım cokk az var sabah ama azcik yemek yiyince cikiyo biraz daha
Knber [bilinmeyen] yok çıkmadı ama ilk gebeliğimde de yoktu 7 aylık olana kadar ondan sonrada önümde küçücük top gibiydi 🙈
Betus93 [bilinmeyen] bende 17 ye girdim hissetmiyorum ama sanki karnimda kimil kimil biseler donuyor o hissiyat var. Yoksa net bise yok 😘☺