Merhaba kızlar 6+6 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüne gittim ve kese resmen patlıcan şeklinde buraya nasıl fotoğraf atılır bilmiyorum. Doktor olumsuz baktı. Yuvarlak olması gerekirmiş ama ince ve uzun şeklinde 😭 kese şekil bozukluğu mu yoksa sonradan düzelen bişey mi yaşayan yada başına gelen oldu mu moralim çoo bozuk. Geçen hafta daha ovaldi bu hafta neden bu şekilde oldu bilmiyorum. Başına gelen arkadaşlar var mı?