xgmztlm ben deee🐣 38+4 olduk yalanci sancilar, vajinada baski batma hissi, karnimin sertlesmesi bir yerlerde toplanmasi haftalardir var. Artik gelsin de kavuslaim istiyorum elbette gununu doldurmasi iyi olur ama cokta erken degiliz artik. Son 10 gun icindeyiz zaten. Her sabah hareket etmesi icin ilk işim onunla konusmak oluyor, korkuyorum ve bir an once gelsin istiyorum.👶