Busra066 23 haftalık gebelikte vajinada baskı hissi yaşayan var mı kimisi çok erken diyor kimisi normal diyor doktor da hiç bir teşhis koymadi
Merve8494 Busra066 bende 23 haftalık hamileyim canım brnd3 de var o vajinada ağrı acı 2 haftadır falan ama normal canım rahim büyüyor vücut doğuma hazırlanıyor
sue92 Bazı akşamlar bende de oluyo. Bebek yer değiştirince sanırım oluyo emin değilim🤷🏻♀️ 24+5’im ben de
Diddy Bende 23 haftalığım dün kendimi çok yordum temizlikti falan derken ve o his var doktorum yorduğun için olabilir dedi ama zaten çarşambada yola çıkacağım için yarın bir bakayım dedi.
Busra066 Merve8494 ben istirahat ettiğim halde oluyor ve bazen şiddetini çok artırıyor tedirgin ediyor sürekli oluyor mu sizde de
Merve8494 Busra066 sürekli oluyor canım geçmiyor bi turlu bütün gün uzanıyorum kendimi zorlayıcı harekette yapmama rağmen ağrıyor acıyor
Sena1 Merve8494 ben 34 haftalığım ayakta olsamda agrıyor yatsamda Agrıyor hatta yatınca daha çok oluyor sağımdan soluma dönemiyorum
Merve8494 Busra066 daha erken ağrıları başlayanlar da oluyor canım sıkıntı yapma doktoruna da bildirirsin yine de 22 hafta 3 günlüğüm canım bu arada
Busra066 Merve8494 herşeye bakıldı rahim uzunluğuna dahi sebebi bulunmadi en son bebek baskı yapıyordur dedi kaldı öyle