Merhaba bayanlar,allah izin verirse çocuk düşünüyoruz yumurtmala zamanlarında gün aşırı olarak denedik, şuan 1 hafta oluyor sol kasığımda bi ağrı var hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa kendi kendime mi kuruntu yapıyorum tecrübeli hatunlar bilgi verebilir mi?