HryYksl kendi günlük rutinimden bahsedeyim her sabah 1 tane yumurta haşlamasi( gezen ya da organik), yanında pastörize süt, 3,4 tane ceviz, meyve (mevsimine gore) ki benim bunlar baştan beri düzenli yediklerim, muz, kuruyemiş, son zamanda çiğ fındık çok faydalıymis bir de baştan beri meyveye çok düştüm normalde aram yoktur lakin yine son haftalarda her gün 1 tane nar muhakkak yedim, su mor üzümler vardı onlardan velhasıl meyve de bi hayli tükettim, bir de maden suyu her gün 1 tane ha bi de kaşar peyniri kilo yapıyormuş bebeğe biraz uzun ama 32.haftamdayim çok şükür bebeğimin gelişimi çok iyi kilosu 3ün üstünde dedi doktor cuma günü