Didemhalil Kızlar bugün ikili test yaptirdik doktorum 2 üzerinde olduğu için perinatologa yönlendirdi direk gittim adam baya uzun inceledi 2.60 çıktı ense kalınlığı %1 in altinda risk çıkar büyük ihtimal ama kan testiyle değerlendirelim dedi içim rahat bir kotulu dogmadi herşey Allah’ın takdiri ama ne bileyim inşallah sonucum temiz çıkar…. Burun kemiği de olculdu bu da riski düşürür dedi
Adembetul1_2 Didemhalil canim allah neyi nasip ederse o olur benim kardesimde 2 li testte yaptik detayli ultrasonada girdik herdeyi normal dediler sadece gelisimi biraz geriydi ama dogduktan sonra ogrendik down sendromlu oldugnu dunyanin en tatli prensesi bnm kardesim ama kimisinede anne karnimda down sendromlu diyolar dogdugunda oyle bisey olmadigni ogtendiler icini ferah tut dua et insallah saglikla kucagina alirsin
UmmuHamza Didemhalil İkinci hamileliğim ve asla bu testleri yaptırmadım. Ablam yaptırdı %90 civarı down sendorumu çıktı hamileliği o kadar kötü geçti ki kızın zaten sonra doğumu zor geçti ve panik atak oldu. Doğan çocuğu şuan 4 yaşında hiçbir sıkıntısı yok elhamdulillah 3 yaşında alfabeyi de öğrendi rakamları da 🥰 Doktorum demişti ki ikili üçlü testleri yaptır demiyorum çünkü içerde bir canlı var ve Allah ne dilerse o olur Kimse müdahale edemez , Detaylı ultrasona girmeni isterim en azında tedavisi olacak bir hastalıksa tedavi ederiz demişti. Lütfen canınızı sıkmayın çokta kulak asmayın bir sıkıntısı yoktur inşaAllah dua edin 🌺
sue92 Risk yüksek çıksa bile bebeğinizde %100 sendrom olacam diye bir şey yok👍🏻 Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz inşaallah. Benim arkadaşımın da çok yüksek çıktı, 2 doktor ve ailesi aldır dediler ama aldırmadı. 3 yaşında çok da sağlıklı bir kızı var 👍🏻
Didemhalil Aden23 fetal DNA önerdi ama risk çok düşük çıkar diyo doktor şimdilik ikili testin kanını verdim. Nifty testi kaç haftalık yapılıyor
Didemhalil kalben_duam 13 haftalık şuan kan testi sonrası fetal DNA önerdi ama kaç haftalık olur bilmiyorum
Aden23 Didemhalil 9 haftalıkken yaptırdım ben herşey 99.9 çıkıyor stres yapmaya değmez. Genoks yazın google a çıkar yaptırdıgım yer
Didemhalil UmmuHamza çok sevindim insanın böyle örnekler duymaya çok ihtiyacı oluyor bu donemde. İnşallah bebeğim sağlıklıdır ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız çok teşekkür ederim öğrendiğimiz günden beri dilimizden dualar düşmedi eşimin de benimde Allah büyük herşey ondan. Ama benimde içime hiç kötü doğmuyor bakalım hayırlısı hakkımızda🤲😊🌼
UmmuHamza Didemhalil Hiç üzülmeyin bu güzel zamanlarınızın tadını çıkarın🥰 birde lütfen unutmayın verende Allah alanda dualar her şeyin ilacı inşaAllah sağlıkla doğarlar güzel günler görürüz 🥰🌺