Ozturkb Kızlar predictorun express hızlı sonuç testiyle yaptım 2.çizgi pembe çok net belli değil yani ilk kırmızı kadar koyu değil ama direk 2. Çizgi belli oluyor, reglime 5 gün var sizce pozitif mi gerçekten?????
Aysin1 Ozturkb benim de 4 gün kala aynı testle yaptığımda çok hafif bir silik çizgi vardı. Hatta ilk kez gebelik testi yaptığım için anlayamamıştım ve aaa hamile değilim olmadı demiştim🙈 2 gün sonra tekrarladım yine silikti ama daha belirgindi. 22 haftalık hamileyim şu an 😌
Dilaraa06 Ozturkb hayirli olsun direk kan vermeye git anne oluyosun🥰🥰 benim de öyle olmuştu biraz bekledikten sonra kıpkırmızı olmuştu o çizgi 😊