Normalde kar tatilinde falan da idari izin olur ve ek ders kesilmez. Ama sanırım bu dönemde idari izinde değişiklik var derse girilmediği ve bizim yerimize başkası girdiği için ek ders yatmaz diye düşünüyorum. Adı da idari izin olmaktan çıksa keşke kafa karışıklığına sebep oluyor