Esra-akk96 canım benim üzerine çok kafa yormadan gerek, eğer doktor ara vermenin gerektiğini söylediyse o araya uy canım, bende kürtaj oldum dr altı ay geçsin dedi, bekledim yedinci ayda hamile kaldım hemen. Ama ve bir daha Yaşar mıyım korkusu yaşamadım çünkü iddet süresine uymuştum.