Merhabalar. Bugün kontrole gittim suyum 7 Ml kalmış dedi doktor. 5 ml altına düşünce sezeryanla alacağız dedi doktorum. 36 haftalık kilosu 2800 e yakın dedi doktor. Boyu 48 cm. Biraz korkuyorum açıkçası. Böyle bir durum yaşayan var mı? Biraz daha geç olmazı için yapabileceğim önereceğiniz şeyler var mı? Zaten erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici iğneler falan olmuştum. Bana fikirlerinizi önerilerinizi söylerseniz çok mutlu olurum , teşekkür ederim.