Arkadaşlar bir yerde okumuştum ilginç bir şey . İlk çocuğunuzun göbek deliğinin katı alttaysa bir sonraki çocuk kız eğer üstteyse erkek diye bu bende doğru çıktı ve bir çok kişide de doğru çıkmış inanmamıştım ama doğruymuş bunu bilen ve doğru çıkan var mı🙂😄